Plot Summary

'' Beauty is a form of genius - is higher, indeed, than genius, as it needs no explanation.It is only shallow people who do not judge by appearances. ''

O.Wilde

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Το αγόρι που αγαπούσε τα αγόρια.


 -Πριν αρχίσετε να μαγνητοφωνείτε, για το δικό σας αρχείο : 

''Η καρδιά μου είναι καταπληγιασμένη.''



 -Καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια, ένα μέτρο και ογδοντα επτά εκατοστά,στενό γκρίζο  παντελόνι σε αυστηρές γραμμές με ταιριαστό σακάκι, εμπριμέ πουκάμισο, αγγελικό πρόσωπο και ποσέτ.
Τα έχετε όλα, νομίζω μπορείτε να περάσετε πίσω από το παραβάν.

-Κι αν δεν μου κάνουν , κύριε ;

-Πάντοτε έτσι είναι. Μια πρωία αποφασίζεις να ζήσεις δίχως συναισθήματα. 
Δεν ήταν προσχεδιασμένο. 
Μετά κλείνεις ένα ραντεβού στη γωνία. 
Και στο πεζοδρόμιο κάποιος έχει σημειώσει ένα Χ .
Ο ίδιος πλαισίωσε το Χ με τα εξής λόγια : 
''Εδώ θα ονειρεύεσαι ατέλειωτα φιλιά''.
Και την πατάς.
 Ύστερα ψάχνεις γρασιδι να σκουπίσεις τα παπούτσια σου.
Το πήραν όλο οι περαστικοί.

 -Ξέρεις , αν διαβάσεις ανάποδα αυτή την πρόταση , στην αρχή της υπάρχει μια λέξη κι αυτή η λέξη είναι γαμήσου.

- Κι εγώ ; 
Εγώ , σε καυλώνω καθόλου ;

- Προσπάθησε να μου κάνει έρωτα . Και πυροβόλησα.
Εκεί ξεκίνησαν όλα.

-Όλες οι λέξεις που δεν σου λέω, γαμώτο.
Αγαπάς κάποιον άλλον.



- Πόσο ασφαλής είναι ο κωδικός μου ;
- Ένας επιτραπέζιος υπολογιστής θα χρειαζόταν εβδομήντα επτά χρόνια για να τον σπάσει .
- Και ο καλλιτέχνης ;
- Παρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Προφιλ

Η φωτογραφία μου
Αθήνα
If he likes me , takes me home .

Χρονοντούλαπο

Δημοφιλείς αναρτήσεις