Plot Summary

'' Beauty is a form of genius - is higher, indeed, than genius, as it needs no explanation.It is only shallow people who do not judge by appearances. ''

O.Wilde

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

*

δεν περνάω καλά
κι έσβησα τις επαφές μου
δεν περνάω καλά
κι έσβησα κι άλλες επαφές
δεν περνάω καλά
κι αυτό δεν είναι ένα ποστ για συμπάθεια
δεν περνάω καλά 
και δεν θα σηκώσω το τηλέφωνο
δεν περνάω καλά
κι έχω ξεχάσει πολλούς
δεν περνάω καλά
και θα ξεχάσω κι άλλους
δεν περνάω καλά
και δίνω προσοχή μόνο στ ακουστικά
δεν περνάω καλά
κι ό,τι έχει να πει ένα κλαμπ
δεν περνάω καλά
και δεν έχω άλλη υπομονή
δεν περνάω καλά
και έχω βαρεθεί
δεν περνάω καλά
και θα αλλάξω κι άλλο
δεν περνάω καλά
και διαβαζω πια στα τραίνα
δεν περνάω καλά
κι ό,τι δίνω δεν έχει αγάπη
δεν περνάω καλά
επιμένοντας στην αυστηρότητα
δεν περνάω καλά
γιατι φταίει η διασπορά
δεν περνάω καλά
γιατι δέχομαι τις λάθος προτάσεις
δεν περνάω καλά
και ο λάθος χρονισμός
δεν περνάω καλά
πολύ απλά
δεν περνάω καλά
και ένα τσιγάρο στο πανεπιστήμιο
δεν περνάω καλά
γιατι τ αγόρια δεν ενδιαφέρονται 
δεν περνάω καλά
γιατι φταίει το περιβάλλον
δεν περνάω καλά
γιατι δεν ανέχομαι διπλή ακατανοησία
δεν περνάω καλά
και χω μάθει να περπατώ στους ίδιους δρόμους μόνος
δεν περνάω καλά
κι ό,τι έχει να δώσει το κορμί

δεν περνάω καλά
δεν ζητάω πολλά
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Προφιλ

Η φωτογραφία μου
Αθήνα
If he likes me , takes me home .

Χρονοντούλαπο

Δημοφιλείς αναρτήσεις